سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6 ادکلن از برند بولگاری که بسیار پرفروش در بازار ایران

اگر قصد خرید یک عطر بسیار خوب با بویی فوق العاده گیرا و جذاب هستید؟ از بین تمام برندهای عطر و ادکلن فرانسوی و ایتالیایی نمی دانید چه انتخابی داشته باشید؟ پیشنهاد می‌کنیم اگر می خواهید انتخاب منحصربه فردی داشته باشید ، عطرهای برند بولگاری را امتحان کنید. در ادامه این مطلب از فروشگاه ویولت لیدی به معرفی بهترین عطرهای برند بولگاری پرداخته‌ایم.

بهترین ادکلن برند بولگاری

1-عطر مردانه  Man in Black EDP Bvlgari

رایحه‌ای جسورانه و جذاب دارد. این ادوکلن ترکیبی از عطر تنباکو،ادویه‌،نوشیدنی رام است که در قلب خود رایحه گل مریم،زنبق و چرم را پنهان کرده‌ است و بر پایه رایحه دانه تونکا و چوب گایاک و بنزوئین ساخته شده ‌است.

بولگاری من این بلک اسنس تولید برند Bvlgari مناسب آقایان گروه بویایی: چوبی ادویه ای مناسب فصل: پاییز زمستان و طبع گرم ، تلخ و شیرین غلظت: Eau de Parfum  کشور مبدا برند: ایتالیا طیف رنگی: سیاه ایده آل برای: روز و شب قیمت ادکلن بولگاری من این بلک

طراحی رایحه این ادکلن بلک من مردانه بر عهده یکی از استادان عطرساز بنام و هنرمند صنعت عطرسازی جهان بوده است؛ آقای آلبرتو موریلاس "Alberto Morillas" از پرفیومرهای موفق و باسابقه شرکت اسانس‌سازی فرمنیخ "Firmenich" سوئیس، رایحه من این بلک مردانه را برای برند بولگاری "Bvlgari" طراحی و تولید کرده‌اند.
اصلی فروش
بولگاری من این بلکمردان احساساتی، با شخصیت پیچیده و اسرار آمیز و همچنین با کاریزمای بالا اعلام شده است؛ مردان استفاده‌ کننده از این عطر، گرمی روحیه و رایحه خود را همانند کوهی از مواد مذاب آتشفشانی در حال انفجار، چون شراره‌های آتش به اطراف می‌پراکنند و دیگران را با استشمام این رایحه گرم و پر انرژی به خود جلب می‌کنند.

با توجه به گروه بویایی، نظر منتقدین و خریداران این عطر، می‌توان بولگاری من این بلک مردانه را رایحه‌ای مناسب استفاده در هوای معتدل، خنک و سرد فصول پاییز و زمستان دانست که در صورت استفاده در چنین شرایط آب و هوایی بهترین تجربه ممکن بویایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.


2-عطر بولگاری مردانه بلو

جذاب و گمراه کننده، این عطر مردانه در عین تضادی که در آن است در کمال هماهنگی مخلوط شده است. عطر بولگاری مردانه بلو رایحه ی ادویه ای، چوبی و تازه است، آن توسط (Alberto morillas) در سالل 2001 ساخته شد.

نت اصلی و خاصی که در هر دو ادیشن بی ال وی پور فمه و بی ال وی پور هوم به مشام می‌رسد، با نت مخملی و ابریشمی شکوفه تنباکو به سطح ویژه‌ای از هارمونی و هماهنگی دست می‌یابد. شروع باطراوت و ادویه‌ای بی ال وی پور هوم با نت‌های هل و چوب صندل هم تدریجا به‌سوی آمیزه‌ای دوست‌داشتنی از زنجبیل، سرو کوهی و گالانگا تکامل می‌یابد. بافت گرم و چوبی بی ال وی پور هوم هم از جینکو، چوب ساج خاکستری و گل تنباکو سرچشمه می‌گیرد. مشاهده:
قیمت ادکلن بولگاری بلو

رایحه اولیه: هل ، زنجبیل
رایحه میانی: گل تنباکوی سفید ، سرو ، تنباکو
رایحه پایه: مشک ، سدر ، چوب صندل سفید

 

3-ادکلن بولگاری جاسمین نویر زنانه

عطر ادکلن بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم-BVLGARI JASMIN NOIR EDP به معنای یاس سیاه، محصولی از برند معروف بولگاری-BVLGARI که با نت گل یاس و شیشه رمز آلود و مشکی، این نام را به خود گرفته است.
در ابتدا رایحه یاس و در نت وسط بادام و یاس و در پایان مشک، نعناع هندی، عنبر و دانه تونکا را همراه دارد. رایحه این محصول را می توان در دسته گروه بویایی چوبی گلی طبقه بندی نمود.

این عطر اختصاص به بانوان رده ی سنی 25 تا 40 سال دارد . بطری سیاه و مرموز این عطر آن را تبدیل به سمبلی از محبت برای طرفداران برند بولگاری-BVLGARI نموده است. ادکلن جاسمین نویر زنانه دارای رایحه ای بسیار اغوا کننده برای بانوان جوان می باشد.

جاسمین نویر-JASMIN NOIR که از رایحه‌ای شیرین و گرم بهره می‌برد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بانوانی است که به این نوع رایحه علاقه دارند. ساختار اصلی ادکلن بولگاری جاسمین نویر مشکی را گیاهان معطر تشکیل می‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود تا بوی این عطر برای فرد استفاده‌کننده و اطرافیانش، یادآور آرامش و زیبایی طبیعت باشد. مشاهده قیمت ادکلن بولگاری جاسمین نویر زنانه

 

4-ادکلن بولگاری پور هوم اکستریم مردانه

عطر بولگاری پور هوم مردانه عطری است خنک ، سبز ، تلخ و گیاهی و در عین حال شاداب و مفرح بخش. بطری این بولگاری اکستریم بسیار شیک و مدرن طراحی شده است. روی شیشه نشان تجاری بولگاری و نام Pour Homme را مشاهده می‌کنید. درپوش بطری به رنگ نقره‌ای است و هماهنگی خوبی با گردن فلزی آن دارد.

ادکلن بلگاری پور هوم اکستریم لیمویی، مشک دار است و نت چای فوق العاده ای دارد، که حس آرامش بخشی به آن می دهد.
عطر پور هوم اکستریم عطری است، که می توان از آن در روزهای بسیار گرم، حتی هوای گرم و سوزان لذت برد. ادو تویلت پور هوم اکستریم با رایحه زیبای چوبی معطر دارای ماندگاری خیلی خوبی است، که در تمام طول روز دوام می آورد. ادکلن بلغاری پور هوم اکستریم با رایحه ای تازه و تمیز بیشتر در مراسم های غیررسمی قابل استفاده است.

مشاهده قیمت بولگاری اکستریم مردانه


نت اولیه : اسطوخودوس ، ماندارین ، چای ، ترنج ، شکوفه پرتقال ، آلدئید ، گل جوز ، مویز
نت میانی : هل ، فلفل ، میخک ، گشنیز ، گل سیکلامن ، چوب گایاک ، عنبیه ، چوب قرمز برزیلی ، گل شمعدانی
نت پایه : مشک ، عنبر ، غلات هندی ، سدر ، لوبیا تونکا ، دانه بلوط


5-عطر آکوا بولگاری مردانه

هنگامی که برای اولین بار ادکلن آکوا مردانه Bvlgari Aqva Pour Homme را استشمام می‌کنید، متوجه رایحه نارنگی ماندارین و پرتقال و برگ درخت نارنج به عنوان نت آغازین خواهید شد.
پس از گذشت زمانی نت‌های اولیه محو می‌شوند و رایحه‌ها جای خود را به رایحه اسطوخودوس، جلبک دریایی و گل پنبه به عنوان نت‌های میانی خواهند داد. در نهایت رایحه عطر بولگاری اکوا پور هوم ادوتویلت مردانه 100 میل با رایحه کهربا، نعنا هندی، سدر، روایح چوبی و سالویا اسکلاریا تکمیل می‌شود. مشاهده
قیمت ادکلن آکوا بولگاری اصل
از آنجا که غلظت این عطر آکوا بولگاری مردانه ، ادو تویلت – Eau de Toilette است، ماندگاری و پخش بوی متوسطی برخوردار است؛ اما هر چند وقت به یک‌بار نیاز به تمدید دارد.